onsdag 11. januar 2012

Vi tenner våre lykter....

 Har mange lykter, disse to en favorittene for øyeblikket, den øverste er fra Princess, fikk den til jul,liker så
godt treverket i den.)
Denne husker jeg ikke merket på ,men kjøpte den kl 0100 om natten i en 50 års dag:), dagen til en god nabo ble feiret i en veldig koselig interiør butikk, som også driver med utleie til selskapeligheter og mye annet.( ligger i Alvøen i Bergen)
Liker veldig godt det rå utseende, begge disse er mye i bruk om dagen, kan ikke gjøre så mye med været ute, men inne...der ordner vi så godt vi kan:)

Vi skal fikse 2 et, gulv, vegger , tak, alt må taes når vi begynner, 2 buer og en vegg skal vekk, vi har ingen dører i 2 et, derfor må alt taes samtidig:) MEN, når slutter en 3 åring med å "herpe" gulvet:) da begynner vi.....:-)

Klem fra meg.

5 kommentarer:

  1. Kjempefine ANITA :)))
    Nødt å tenne lys inne i dette "gufse" været...........var gjennom våt når eg kom inn døra nå.......
    Ja løp å kjøp Bamboo......!:))

    SvarSlett
  2. Takk for det! Og de er sikkert ikke så vanskelige å lage. Blikkboks, hammer og spiker... og en farget glassbit. Slikt jeg ikke har tålmodighet til selv, så da er det jo veldig greit å bare kjøpe noen når jeg er i Marokko. :)
    Skal prøve huske å kjøpe noen neste gang jeg er der også. Til neste give away kanskje? :)

    Flotte lykter du har også! Jeg simpelthen elsker lykter. :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Fiine lykter! Og god helg til deg...

    SvarSlett
  4. Å eg gler meg til å bli ferdig :)))

    SvarSlett